tirsdag 26. mars 2013

#mars

Mars har virkelig vært en måned i kulturens tegn. Foruten Svartlamoen Hardkor og Kaizers, har jeg vært på teater, på konsert med Daniel Norgren og Stein Torleif Bjella, og Ole Paus.
Det har også vært en veldig sosial måned, og det har vært godt; har hatt mye kvalitetstid med både venner og familie. Denne helga hadde jeg fri, og utnytta det godt; Ole Paus med mor, far og søster på fredag, og Sirkus Shopping med mor på lørdag. Ble mest vindusshopping for min del, men en ganske ok lunsj på Pannekakeland.
På kvelden hang jeg med Ingrid, drakk litt vin og prata om de store tingene i livet, før jeg dagen etter overtalte mor til å bli med på katteutstilling a.k.a. Heaven om jeg bare hadde fått lov til å kose med alle kattene eller helst ta med meg alle hjem.
Resten av påskeuka går stort sett med til trening og jobbing though; har en halvveis avtalt date med Aurora og Ingrid på skjærtorsdag, min ene fridag, og har heldigvis en del å se fram til i ukene som kommer, så gjør det ikke så mye at "påskeferien" blir litt amputert.

Ingen kommentarer: