tirsdag 16. april 2013

We're gonna have a good time

Det blir sikkert bursdagen min innen jeg er ferdig med dette innlegget(mens jeg skriver dette er det ni minutter igjen). Tida går så vanvittig fort, jeg kan ikke skjønne hvordan det allerede er midten av april. Innimellom å jobbe, danse, synge, trene, prøve å finne sommerjobb, lete etter hybel, sende mail og avtale visning, er det ikke mye tid til å trekke pusten og tenke seg om(sju minutter). Jeg har det sånn at jeg ikke gleder meg til ting, jeg husker ikke engang at ting skal skje("Å ja, jeg har bursdag i morgen, å ja, jeg skal til Bergen neste uke, å ja, jeg skal treffe Silje snart", og to minutter etterpå er det glemt igjen). Men når de endelig kommer er det selvfølgelig fantastisk; å ta seg fri, møte venner, ha et liv igjen. Nå i helga var jeg for eksempel på Frøya, så igjen kjæresten som har vært i New York, og så søskenbarnet mitt og et par andre kjentfolk stå på scenen i skoleoppsetninga av Moulin Rouge(to minutter).
(Bilder herfra)
Det var passe fantastisk. Og der har jeg vært 21 i to minutter gitt. Og om tolv timer skal jeg på teater igjen, Bør Børson på Trøndelag, sammen med Ingrid. Det blir nok også passe fantastisk, og jeg har nok glemt det om to minutter.

2 kommentarer:

mijaow sa...

Trekk pusten godt inn gjennom nesen, hold den i noen sekunder og bare slipp alt ut gjennom munnen! Det ordner seg! Gratulerer så mye med dagen, bruk den på ting som gjør deg godt :)

Karen sa...

takk skal du ha:)